Längesen jag skrev!!!!

Vi har haft mycket att göra och tänka på så bloggen har fått vila ett tag. Jag tänkte visa lite av det vi haft för oss.
Vi har ju fått möjlighet att ta hand om min mormors barndomshem uppe i Dalarna och drömmen är väl att vi ska ha råd att köpa det en dag..Älskar att vara där.. Vi är mitt uppe i en renovering av detta samt att äldsta sonen ska ta studenten om en dryg vecka..
Jag vill passa på att visa lite före och efter bilder så att ni får se vad min man gjort. Jag är inte duktig på renovering utan sköter markservicen..
Hall innan renoveringen



Trappan innan renovering



Köket före











Vi har som ni sett mycket kvar men är en bra bit på väg till ett ljusare sommarhem...
Tänk vad lite färg kan göra! Jag älskar Hovänge och nu blir det ännu mer en favorit..
Vad tycker ni! Visst är det härligt med ljusa färger!!

Ha det bra! Ska försöka inte dröja så länge med inlägg igen ;)

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Men gud SÅ SNYGGT!!

Helt i min smak=D Speciellt trappan, det är exakt så vi vill måla våram!! Hasse!Var är du?? Nä skoja bara, jättefint!!Ska bli kul att få se det ngn gång;)

Jag ringer dig ang studenten, Vi kommer säkert=D Kram

2010-05-24 @ 21:34:06
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Hej Cia !!Hoppas ni har det underbart, förstår att ni är i Dalarna. Jag vill bara komma in o gratta dig på födelsedagen, eftersom vi åker till Spanien så vet jag att jag har så mkt annat att tänka på, så jag vill inte missa att säga Grattis!! KRAM (till hela familjen)

2010-06-27 @ 22:53:40
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0