Kors i taket..nytt inlägg!!

Skäms!! Jag är en urusel bloggare...jag vet..
Tycker aldrig att jag har något intressant att skriva om i jämförelse med er..Jag brukar gå in och läsa era härliga inlägg..Vi har haft semester i snart 3 veckor och snacka om att ha prickt rätt med semestervädret för EN gångs skull..Helt underbart för semester men måste vara vidrigt att försöka arbeta i denna tropiska värme..
Tänkte visa lite semesterbilder. Första två veckorna var vi i mitt älskade Dalarna..Mycket mygg,flugor och sol!! Medans min man målade om huset hann jag läsa två mastodontböcker..Vi är nästan helt avskärmade från omvärlden knappt någon mottagning på telefon och internet och  dessutom ingen TV..det kallar jag semester..Eftersom det var fotbolls-VM så bjöd vi in oss till min morbror ibland för att se matcher annars hade jag inte fått med mig någon till stugan..hi.hi..
Var lugn.. bara Min man som ser ut som en utomjording!
Tur att morbror ryckte in och hjälpte till med målningen..I över  graders värme
Det är ganska högt att balansera på stegen..risk för solsting..

FÄRDIGT förutom vindskivorna..det får bli nästa sommar..Måste ha en lift för att nå upp..Visst blev det fint!?
Nu är trappen helt klar!



Köket med nymålat hörnskåp..


Stockholmsdag med Grönan!







Hoppas ni får en sköön sommar!


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Härliga bilder!! Trappan blev kanonsnygg, exakt så vill jag oxå göra=D Bra , nu vet ju Hasse hur man ska göra;) Låter som en skön semester, med läsning och skönt sommarväder!! Vi är ute på landet nu igen. Bara jag o Johan. Ingen av ungarna ville hänga med, alldeles för varmt att gå hemma tyckte vi och åkte;)Jag har lånat ut min mobil för tillfället eftersom Amandas gick sönder i Spanien(hon fick panik, eftersom hon inte kunde nås av några kompisar), så hon fick "låna"min.Bara så att du vet!! Hälsa familjen. Kram Mia

2010-07-16 @ 10:38:06
Postat av: Mia systeryster

Känns det bättre i foten o ryggen , eller?? Hoppas allt är bra med er. Vi är ute på landet just nu, det började precis att regna:( Ville bara tala om att jag återigen blivit av med min mobil ifall att du har försökt att få tag på mig. Men Johan har sin o hemtelefonen funkar=D Kram

2010-08-07 @ 15:11:42
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Har du tid att ses ngn gång? kanske kan åka in till stan, bara du o jag eller med killarna=D Jag har mobil nu. Vore jättekul at ses!Kram

2010-08-20 @ 00:01:16
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0