skakis

Jag är matt idag och hemma från jobbet... Firade alla hjärtans dag med kräksjuka... Fy vad det är hemskt och man känner sig helt maktlös när toan blir ens hem under ett halvt dygn..Behöver jag tillägga att det inte blev någon romantik igår...
Min man hade köpt en helt underbar bukett tulpaner som jag fick dagen innan..På lördagen skulle vi ha schlagerkväll..ett helt gäng fem familjer skulle titta ihop men det blev bara vi och en familj till restan var sjuka...två familjer som vi träffat dagen innan  låg i magsjuka..jippi..och på natten sen kom det som ett brev på posten...usch finns det något värre? Jo det finns det förståss men när man sitter där på toa med en hink framför sig så är det inte kul!! Sköönt är att det oftast snabbt går över..Jag mår bättre idag men fortfarande matt och orkeslös så nu håller jag tummen att inte resten av familjen däckar..inkubationstiden är 12-48 timmar...............................  Hoppas ni andra mår bra!!!

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

<Sånt där är INTE kul, fy tusan för att kräkas!Skönt du kryat på dig, håller tummarna för resten av familjen. Kram

2010-02-15 @ 19:37:29
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0