Brr..jag vill inte gå ut idag

Usch!! Min  man väckte mig tidigt och sa att han tänt en brasa och att hockeyn snart börja ifall jag ville titta..Termometern stog på -26.9!!! Trodde att det var något fel på mätarn?! Jag har tur som börjar sent idag för då kanske det hinner bli lite värme..nu är det bara -22! Tänker på min stackar kollega som försökte ta sig till jobbet via ersättningsbussar..samt min svågers dotter som kommer hem från Sydafrika idag..vilken chock +35 till -26..
Näe här ska jag pigga upp er med min fantastiska vårbukett jag fick av min svägerska i Lördags!!!
Jag längtar till sol och värme!!!

Ha en bra dag allihopa och försök hålla värmen....


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

"skrattar" Cia du får tala om när du skriver ett inlägg=D Jag längtar oxå efter värme!!Men den kommer, enl aftonbladet.Och idag var det vårigt ute, med takdropp o strålande solsken. Men nu på kvällen är det -9 grader igen burr!!Kram

2010-02-24 @ 19:25:13
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0