Mys helg

Hej!

Förutom fredagen som jag var sjuk på (allergichock?) så har helgen varit kanon. Vi har haft det jättemysigt och passat på att ta oss tid för att träffa goa vänner!! I lördags tog vi min goa vän Mia på hennes ord att hon tyckte om spontanbesök..jättemysigt som alltid och vi blev bjudna på urgod äppelsmulpaj....Det är ALLTID så mysigt att träffa dem!!!..På kvällen var vi hos ett par andra goa vänner som bor nära oss och igår umgicks vi med min mans lillebror med familj....
Jättetrevligt! Inser dock att saker som tex tvätt blivit eftersatt..men det var det värt..

Idag måndag börjar jag sent på jobbet..ska försöka komma ikapp hemma och träna ;D

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det var jätte mysigt att träffas=D

Låter som om ni hade en lika fullspäckad helg som vi hade. Bara det att det var vi som fick besök hela helgen.Fortsatte även på söndagen.Mysigt, men det blev lite väl mkt till slut.hahaha

Folk läser tydligen min blogg=D kram

2009-10-05 @ 08:52:35
Postat av: sannof

Kul att få vara med goavänner... ha en fin måndag..=)

Postat av: silly

helg e till för att supas och inte ha mys

2009-10-05 @ 09:17:07
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Biggan

Tvätten kan garanterat vänta. Livet kommer först!!!

2009-10-15 @ 10:31:55
URL: http://www.utanfarstu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0