Min son har blivit myndig!!!

Kors var tiden går fort!! Min son fyller 18 år idag!!!!! Igår hade vi firande i förskott med kusiner och vänner och idag fika med mormor och morfar(*2)..Jag har två pappor eftersom min mamma gifte om sig när jag liten... och jag lärde känna min biologiska pappa först när jag blev äldre även om jag visste att det var min pappa redan som liten så var han mest en snäll farbror som kom på besök ibland och gav mig presenter..Jag har svårt att prata om  honom som min pappa eftersom jag hade en pappa...låter det konstigt?..Mina barn har iallafall den stora turen att ha två snälla morfar som kommer och hälsar på...

Det blev väldigt sent igår eftersom vi hade så trevligt! Tror klockan var halv fyra innan jag kom till sängs..så jag är väldigt trööött idag..men kul var det och min son jättenöjd..Fick lite sponsring till körkort och fickpengar till sin kommande Barcelonaresa..halsband,presentkort,snygg tröja,coola kalsonger!..perfekt!

Ha det bra allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Grattis i efterskott till "lilla" Marcus!!

Ja nu lär ni inte få så mkt att säga till om längre=D

Hoppas du får svar på vad du kan vara allergisk mot!Kram

2009-10-19 @ 12:33:35
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0