Va fort en vecka går!!!

Jag inser att det nu dröjt en vecka sen sist jag skrev..igen...Jag fattar inte var tiden tar vägen...Varje gång tänker jag att jag ska hinna lite mer men som sagt dygnet har bara 24 timmar..Idag har vi haft höststädning och jag har servat hela kvarteret med korv,ärtsoppa och punsch....vi hade tur att vädergudarna var snälla mot oss så det blev en lyckad dag...
Helgen har annars varit lugn..har bara tagit det lugnt och myst med vänner....skönt efter förra helgens party..hi,hi..krafterna behöver komma tillbaka. Jag har gjort min berömda porterstek med den goa såsen till familjens glädje och inser vad lätt det är att göra dem glada...inser att det inte är så ofta som jag lagar riktig mat..ska skärpa mig där med...Har börjat försöka träna lite mer men har lyckats vrida till knät när jag skulle till kvartersbutiken och handla..typiskt..hoppas att det blir bättre imorgon!!! Men som sagt jag har haft en mysig helg;D

Hoppas ni haft en mysig helg ni med????


Ha det bra!

 

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Ahh porterstek var länge sedan man åt! Kan du inte lägga ut ditt recept? Helgen har varit bra förutom det sedvanliga tippenbesöket. HUR MKT SOPOR KAN MAN HA??? kram

2009-11-09 @ 13:53:28
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Hoppas ni har en mysig helg och att ni mår bra!Kram

2009-11-14 @ 18:39:29
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0