Trött efter en partyhelg!



Sitter med en kopp kaffe och försöker vakna....

Vi har varit och firat en av våra goa vänner som fyller 40 om två veckor!! Han är sjökapten och kommer inte vara här då så han bjöd oss och några vänner på en partykryssning...Vad är bättre än att fira honom på sjön?!
Vi hade superkul!!! Full fart hela tiden...så man är lite mör idag...Tur att jag börjar senare idag!!!
Barnen hade klarat av att vara ensamma trots Halloween...skönt..

Förra veckan var tuff.Jag pluggade två dagar och är ovan att sitta vid skolbänken.....Vi ska byta ut vårt löneprogram och jag gick kurs för att kunna göra en konvertering..Det kommer bli en tuff vecka nu när jag ska få in alla uppgifter så att jag kan göra lönerna...men innan dess ska jag fixa månadslutsakerna...

Hoppas ni haft en bra helg?!!

Ska försöka vara lite duktig att gå och träna innan jobbet...det behövs vill jag lova trots all dans i helgen!
:) 


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Vad roligt ni verkar ha haft det. Vi har haft en riktig skithelg, bara jobbat på tomten hela helgen. Mysigt i vanliga fall men nu var det tungt. Kram

2009-11-02 @ 19:36:00
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Hoppas ni får en härlig helg Cia!! Amanda ska vaccineras, har jag nu bestämt!!Men jag har ångest för det, eftersom vaccinet är ju inte prövat samt att du kan ju bli sjuk ändå, men men , jag vågar inte strunta i det ändå. T och D vill Inte. Det är ju som du säger, de är vuxna nog att bestämma själva. Kram

2009-11-06 @ 17:52:22
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men så skoj med en fyrtioårsfest!

Förstår att du kanske kan vara lite seg nu hihi



Tack för storreceptet på kladdkaka..

Nästa gång jag har så mycket folk på besök så blir det långpanna..

Dessutom märkte jag när jag skulle börja vispa sockret och äggen poröst att min elvisp hade gått sönder så det var bara att vispa för hand.. Till fyra kladdkakor :-(

Jag kommer nog att ha träningsvärk imorgon!!!



Sov så gott



2009-11-07 @ 00:15:36
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Filmen var helt ok..

Men tyvärr så har vispandet sett till att armen är lite svår att röra nu hihi



Sov så gott

2009-11-08 @ 00:44:15
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0