Svininfluensa!

Nu har svininfluensan nått min omgivning..En av mina bästa kompisars barn har insjuknat och resten av familjen börjar känna sig dåliga,fick sina provsvar idag!. ...........håll tummen nu att de inte blir något akut....... Senast vi träffades var för några dagar sen!!! Vi har inte hunnit bli vaccinerade ännu,har ni? Jag har försökt göra det vid ett flertal tillfällen men vaccinet har ständigt tagit slut..Min son skulle ha vaccinerats för 2 veckor sen via skolan men det har oxå försenats...Man blir lite orolig .... det erkänner jag.
Hoppas att allt ordnar sig.
Vi har ganska lugnt på jobbet just nu ,många kunder sjuka...Varför kan  inte det sammanfalla.Just nu är eleverna sjuka men för två mån sen var det tvärtom...
Typiskt!!!
Ha det bra och ta hand om er...Kram!!


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Hur lång inkubationstid är det på svinis?

Håller tummarna för att ni (och vi) klarar oss. Kram

2009-11-18 @ 18:00:01
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men oj, hoppas ni klarar er!! Det är inte kul när det börjar komma så där nära



Ha det så bra

2009-11-18 @ 21:26:28
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0