Trött

Jag är på väg till jobbet men är jättetrött!!!! Solen skiner men det hjälper inte..Jag är TRÖTT!
Idag ska jag jobba hela lååånga dagen för min kollega ska till Skottland på bröllop..kul för henne,men trist för mig ;D
Allergitabletten är tagen men näsan och ögon rinner iallfall. Jag kör osminkat idag så att jag inte skrämmer livet ur folk mer än nödvändigt..hi,hi... Om jag orkar kanske jag stanar kvar i stan och ser på Hockey med ett par vänner på en pub med storbildstv men det lutar nog åt att  åka hem och stupa i säng istället...
HA EN BRA DAG! ;D

Kommentarer
Postat av: Mia

Här sitter en till som är jätte trött, med rinnande ögon. Jobbigt att jobba hela dagen :( Klokt av dig att gå osminkad!!! Har ni verkligen 3 köer för att få ut recept i Täby? Det mest idiotiska jag varit med om!!ha en bra dag! Kram

2009-05-07 @ 07:39:06
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0