Snart åker jag..

Tänk snart bär det av till Riga! Ska bli skönt för vi har som mest at göra nu på jobbet så vi behöver lite energipåfyllning!!

Jag börjar bli lite nervös över att de inte ska se att det är jag som är på passet. Det är gjort för nio år sen när jag var smal och kortklippt och nu är jag bara "och".Jag ska klippa mig imorgon men bara lite eftersom jag trivs med att kunna sätta upp håret i en tofs..Lite slingor till sommaren ska jag iallafall göra ;D

Telia verkar bli en följetong. De har fortfarande inte kunnat ordna det som jag beställt och igår fick jag dessutom faktura på installationsavgift!!! Jag ringde förståss och bestred fakturan eftersom det skulle ingå i den s.k kampanjerbjudandet som jag nappade på!? De trodde mig och jag kunde riva fakturan. Jag har bestämt att jag minsann inte ska betala ett öre innan de har fixat att det funkar och jag ska dessutom se till att jag får kompensation för all tid som det tagit. Fortsättning på denna följetong kommer..

Här kommer en söt bild på min vän Mias hund.Alice säger hejdå när vi var hos Mia och hälsade på!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nutte Alice!! Det är klart att de ser att det är du på passet, herregud du ser ju likadan ut nu som när du var yngre=) Bra att det finns en liten bitch i dig oxå! Man ska inte betala för ngt som man inte får. Ha en skön kväll!Kram

2009-05-19 @ 22:20:26
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Skönt att du kom hem ordentligt. Har du haft kul?? Kram

2009-05-24 @ 21:27:27
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0