Hemma igen efter skidweekend!



Jag längtar efter sommaren!!! Vi hade det underbart i Hassela men nu vill jag inte se någon mer snö!
Det  vräkte ner både Lördagen och Söndagen så jag var riktigt glad att se att snön smält bort när vi kom hem för nu räcker det....Idag måndag börjar jag sent på jobbet så jag ska försöka räta ut min rygg efter bilfärden..Det är enda nackdelen med att vara borta. Min stora son hade klarat sig jättebra hemma själv...försökte få ur honom info och om han saknat oss lite?.. (men fick inte så mycket respons)... Skönt att allt gått bra!
Vora goda vänner hade varit ute och ätit en god middag igår med svärföräldrarna,lät jättemysigt.!! Vi var också förbi mina svärföräldrar på vägen hem och åt hemmagjord älggryta,smaskens :) Det var ett tag sen vi var uppe och hälsade på dem så det kändes jättebra att äntligen ses.
 Idag skulle vår Mc-säsong starta på jobbet men läraren ringde och var sjuk...När vi plockar ut motorcyklarna är det ett Vårtecken så vi får hoppas att han blir frisk fort.. :)
 Ha en bra Måndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj! Hade M varit hemma själv?? Tänk vad stora de har blivit, Ingen fest?? Klart vi ska ses snart!!Kram

2009-03-30 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0