Sovmorgon!

Idag börjar jag sent på jobbet,skööönt !  Jag är inte människa när det blir sånt här väderomslag..kroppen vill inte lyda mig och fingrarna är alldeles stela och huvet bankar i protest. Hoppas det snart blir varmt igen!!!!
Jag måste försöka gå och träna iallafall så att jag inte blir sämre i ryggen nu när vi fått tillgång till mitt smultronställe!

Jag är så glad för min yngsta son var och hälsade på i sin nya skola som han ska börja i höst och fick träffa sin mentor och nya klass. Han var jätteglad och tror att han kommer stortrivas,skönt! Det är ett stort steg att börja sexan.
Tänk det är bara 1,5 vecka till sommarlovet ska börja!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får en skön helg. Äntligen är studentfirandet över.Nu kan man pusta ut!! Skönta att Erik verkar tycka att nya skolan är bra. Kram

2009-06-05 @ 12:19:36
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Idag har jag varit sten död!!Vi har en stoooor släkt, samt att många av Tom och Daniels kompisar kom, det blev mkt folk, nu är det över sitter o myser med ett glas vin i soffan med Johan. Ha en bra helg!!Kram

2009-06-05 @ 22:26:40
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: anna

jag har samma problem, men jag fattade inte att det var väderomslaget som var boven, jag trodde mer att jag fått en lätt hjärnblödning eller nåt!

2009-06-06 @ 10:43:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0