Lycklig!

Jag är så lycklig för mitt smultronställe ska inte säljas! Vi var uppe i Dalarna i helgen för att som vi trodde säga hejdå eftersom vi inte hade råd att köpa det. Många tårar gled ner för kinderna på fredagskvällen när jag satt i värmen och njöt av utsikten...Det är så rofyllt att komma dit!!.. Nästa dag blev det glädjetårar istället när jag fick reda på att det inte alls måste säljas men de behövde få hjäp att sköta stället och som var intresserade att vara där så att det inte förfaller..Va glad att äntligen få hjälpa till vi har inte vågat röra det så länge som det inte varit vårt men har nu fått fria händer :D
Titta på bilderna som jag tog i helgen och njut så förstår ni vad jag menar...Jag älskar Dalarna på sommaren och är så glad att vi ska fira midsommar där!





Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga bilder! Det kommer att lösa sig, det där ÄR ju erat ställe. Dokumentera det ni gör på huset så att ni kanske får ner priset på det senare. Man glömmer så lätt. Roligt att ni fått fria händer och får fortsätta åka dit. Kramar

2009-06-02 @ 09:25:43
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0