Vilken smärtsam helg!



Har precis borstat mina tänder! Aldrig vill jag få tandvärk igen..FY faan vad det gör ont!
Jag satt på tandläkarakuten hela förmiddagen igår med en fruktansvärd värk och när jag äntligen fick hjälp så tyckte tandläkaren att jag lika gärna kunde dra ut tanden än att lägga ner jobb på en rotfyllning!!!
Jag tyckte att det kändes lite väl drastiskt så jag bad dem göra en s.k provisorisk lagning som håller tills min vanliga tandläkare är tillbaks på semestern så har jag lite mer tid på att bestämma mig. Sagt och gjort så sitter jag nu 1800kr fattigare utan tandvärk men med en sprängande huvudvärk och alldeles kallsvettig. Jag gick och la mig efter 10 igår och sov till strax efter nio...natten innan sov jag ju knappt någonting..snacka om att smärta gör att all ork tar slut...

Idag ska vi hinna packa,städa( har inte blivit så mycket av det) ,gå till läkarn angående min sons knä samt födelsedagskalas. Resten av familjen hade också tänkt gå på fotboll...
Men jag ska  vara glad nu för jag har ju SEMESTER!!
 Visst är de söta?!..Det är min mammas
hundvalpar Cool & Candy 8 veckor som igår flyttade till sina nya ägare...Det är alltid lite sorg när valparna lämnar huset även om man vet att de får det bra ;D

Ha en bra dag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

gud så söta, jag blir helt salig, man vill ju bar aha föer och fler valpar när man ser såna godingar!

2009-07-20 @ 16:41:51
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Mia

Åh vad söta de är!!Stackars dig med tandvärken.Har inte heller varit hos tandläkaren på flera år, får ont bara av att tänka på det.Måse nog ta mig i kragen och boka tid=(Kram

2009-07-20 @ 21:25:28
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: sannofnnof

ja tandvärk är för jävligt.. hoppas det löser sej..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0