Tandvärk!!!

Nu vet jag vad det menas med att ha tandvärk,suck! :(
Jag har inte varit hos tandläkaren på flera år och får nu sota för det.....Haft känning i några veckor i en tand längst bak men inte tagit så allvarligt vid det förrän igår när jag plötsligt fick jätteont när jag tuggade..sitter nu med en molande värk och min kind har tydligen svullnat upp...Självklart händer detta på en helg och under semestertider!!
Faan ska jag aldrig få njuta av min semester iår!? Det händer saker hela tiden...Får försöka få tag i en tandläkare snabbt!
Hoppas ni andra har det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Försöker blåsa bort det onda!!Stackars dig!

Vi får ta vin eller middag ngn annan gång, har lovat Amanda att åka in till stan nu på eftermiddagen.Hälsa familjen!Kram

2009-07-19 @ 12:43:47
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0