Skön Söndag..

Idag har vi inga speciella planer...kan vara skönt ibland att bara ta det lugnt ;D
Vår lånekatt blev hämtad i fredags och det känns lite tomt...skönt att han kryade på sig för jag skulle inte stå ut med att lämna ifrån mig honom i det skick han var på torsdagsnatten..Vilken panikkänsla det var..puh!

I fredags var vi på middag och drack en massa gott Rosévin och när vi sen begav oss hem så var vi lagom runda under fötterna :D
När vi kom hem fick vi snabbt nyktra till för vi hade fått en myrinvasion i köket!!! Nej inte igen tänkte jag...Dammsugaren fick  åka fram och vi hade ut kanel i hela köket(fick tips av en bloggare) samt spraja med myrr och i lördags fick vi åka och köpa mer myrmedel så nu verkar vi ha läget under kontroll igen,SKÖÖNT!

Igår var vi på fotbollsmatch på Söderstadion i ösregn!! Först var det solsken och vi satt och svettades men sen kom regnet..himlen bara öppnade sig och vräkte ner vatten över oss. Alla fick panik och de som sålde regnponchos gjorde ett klipp..Synen var nog otrolig med alla plastinpackade åskådare på läktaren. Vi såg nog ut som ett gäng kondomer..hi,hi..
Hammarby vann till slut så alla var glada när vi gick hem. När vi kom hem satte vi på grillen och åt en jättegod middag alla glufsade i oss maten eftersom vi var vrålhungriga..

Ha en skön söndag!

 Min morfar begravs på Fredag i Gagnefs kyrka!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kondomer "asg" Kan se synen framför mig!!

Vi hade oxå myrinvasion på landet , inte kul!Kram

2009-07-05 @ 16:21:51
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: sannof

Då var du i min grannkommun..Jag brukar servera där..Inte i kyrkan men i församlings hemmet.. Ha det gott och visst är det vackert där?

Postat av: Laila

fin blogg :)

2009-07-07 @ 00:54:49
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej, Vad ska du hitta på idag ? ♥

2009-07-07 @ 12:26:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hej, vad ska du hitta på idag ? :)

2009-07-07 @ 12:41:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0