Orolig?

Hej!!

Min yngsta son(12år) ska få gå på Grönan själv idag tillsammans med en kompis..Det känns lite pirrigt att inte vara i närheten men det är väl dags nu att börja släppa taget men det är svårt!!! Har ni några tips?
 De blir skjutsade dit vid ett- tiden och sen kommer min man dit direkt efter jobbet vid fyra och är med dem resten av kvällen så det är inte så många timmar de är själva...De kommer till mitt jobb sen så åker vi hem tillsammans..Jag har en kursstart ikväll samt en massa pappersjobb som måste göras vid månadskifte så det passar bra att jobba längre just ikväll..Men vad ser jag när jag tittar ut..Regnmoln?! Vi har inte sett några  på 1,5 vecka men självklart om man börjar prata Gröna Lund och en härlig utedag så kommer de fram...Vi får hålla tummen nu att de kan hålla sig borta en dag till för jag är livrädd för åskväder eller rättare sagt att blixten ska slå ner..

Ha en skön dag och be till vädergubbarna från mig!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är lite likadan.. Själva åskan kan jag med men det är blixten jag är rädd för. Så skulle det mullra bara är det lugnt hihi

Hoppas regnet håller sig borta så din son får en kul dag på grönan.



Hoppas verkligen inte det finns några dolda kameror där.. Kan vara kul i och för sig och se min förvånade min hihi



Ha en fin dag

2009-07-01 @ 08:19:12
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Det kommer att gå jättebra för Erik; det handlar ju bara om några timmar. Visst är det typiskt att det alltid ska komma regn när man planerar något, men solen kommer tillbaka. Ha en bra dag på jobbet. Kram

2009-07-01 @ 08:46:07
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Visst är det härligt när det börja blomma. Det är alltid lika svårt första gången man ska skicka iväg sitt barn själv. Har ju stycken så jag har provat några gånger. Det brukar ju gå bra men orolig är man alltid.

Ha en underbar dag.

Kramen

2009-07-01 @ 14:23:17
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Mollan70

Det är verkligen inte lät att släppa taget.

Hoppas att de får kul på grönen:)

2009-07-01 @ 22:30:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0