Trött men glad..

Idag är jag jättetrött men glad att jag kommit upp ur sängen trots gårdagens långa bilfärd! :) Som tur var så börjar jag först kl.12 på jobbet men har en massa saker uppbokade som ska hinnas med innan.. (bl.a hälsokoll?!!) ..
Inte hört något mer om min syster och det är positivt, min mamma har lovat att ringa så fort hon hör någonting. Hon skulle ringa dit vid elvatiden och få prata med en sköterska så om inte förr så ringer hon då..
Ha en bra dag på er allihopa!!!! 
                                                               
                                       
                                            Vackra blommor..( fotot taget i Kroatien i somras)
                                                         Längtar efter sol & värme!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så länge man inte hör ngt. så är det nog positivt.Vad är det för hälsokoll du ska göra?

Ha en bra dag! Kram

2009-02-16 @ 10:16:31
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur var det med syrran M? Hoppas ryggen har klarat dagen.Kram

2009-02-16 @ 20:07:58
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0