Härliga vänner!

Idag direkt efter jobbet åkte jag hem till en kompis som precis flyttat till Handen. De har flyttat från villa till lägenhet och har lite problem me att få plats med alla möbler och undrade om jag ville ha ett förvaringsskåp.. Är det något man alltid behöver så är det just sådana möbler som sväljer saker så att de inte syns.hi,hi.. Sagt och gjort så åkte jag dit blev bjuden på middag och semla och hade jättemysigt...Börjar sent imorgon så det gör inte så mycket att det blev sent :)

Imorgon ska jag och mina svägerskor gå på bio det är sista chansen att gå på "Australia" på "vår" bio i centrum. Har ni sett den? Hoppas den är bra för vi gav bio och middag i födelsedagpresent till en utav svägorskorna och hon fick själv välja film...

Min syster har faktiskt varit uppe ur sängen idag så hon har verkligen repat sig sen jag var och hälsade på henne  i Söndags. SKÖNT! Det är hemsk att se någon må  dåligt.. Jag har varit jätteorolig för henne men det verkar gå åt rätt håll.

Hoppas ni alla mår bra?! Jag fick ett gott skratt när jag läste min väns blogg idag och skulle önska att jag kom på mer att skriva om..hi,hi..Jag hoppas de får en härlig vistelse i New York!! 
    En av min mammas hundar..(har tax-kennel),söt eller hur? Tyvärr inte lärt sig att  plocka upp efter sig själv han heller..hi,hi..Tänkte på vad min vän M skrev om på sin blogg, att det var pinsamt att glömma b-påse när hon rastade  sin hund :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt du har haft det då. Hunden liknar Smulan?,var det så han hette???,Den taxen du var så förtjust i som ung! Nu går jag o lägger mig. God natt med dig, skönt att syrran mår bättre.

2009-02-17 @ 23:50:30
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du. jag skrev om hundbajs! Fantasi-vete f-n?

2009-02-17 @ 23:51:55
URL: http://systerystersdagbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0