Datorkrångel

Jag har precis gjort en virussökning och säkerhetskopierat min sons dator eftersom han säger att den "laggar" hela tiden.Jag hoppas att den blir bättre efter det för vi har inte råd att köpa någon ny!! Jag är inte duktig på datorer och är allmänt trött på att de har en förmåga att krångla när man är mest behov av dem. Vi har problem på jobbet också ! Någon tyckte att det var roligt att hacka sig in på vår server och leka lite.. Efter att vi kom på det och skulle vi byta lösenord kraschade hela serven!  :( 
Tur att man gjort backuper och kan återställa men det har hela tiden uppstått nya problem med den nya servern. Detta har kostat vårt företag en mindre förmögenhet för att hitta problemet med hjälp av dataexperter,suck! Vi är ett litet företag med tolv anställda men man är helt beroende av att datorerna ska fungera.Läskigt!
Imorgon blir en lång dag så jag ska faktiskt försöka gå och sova..Längtar och ser fram emot Sommaren!
                                                            
                                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Laggar??? Man börjar bli gammal ,fattar inte.Jag längtar oxå efter sommaren.Sov gott.

2009-02-11 @ 23:08:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0