Måndag snart klar ;D

Nu är måndagen snart slut sitter och jäspar i takt med att M sitter och kollar på fotbollsmatch vid tv:n inte så ovanligt här hemma...imorgon ska jag jobba heela dagen så det är dax att säga natti,natti.. Imorgon kväll ska vi fira en kompis som fyller år och sen är det onsdag och sen Valborg.Jag har tagit semester då för de ska komma och installera nytt bredband hos oss. Ingen på jobbet tror mig utan tror att jag bett om semester för att det är "Valborg"...Det var några år sen som den helgen var något extra för en själv..nu är man mest orolig för var ungdomarna ska hitta på..
Vi är ett helt gäng fyra familjer med barn som ska fira ihop så det blir full fart och vi får hoppas att det blir bra väder  :D


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad gott det där såg ut!! Hoppas ni får en trevlig valborg, kul att H kom in o kommenterade hos mig .Kram

2009-04-28 @ 09:37:57
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0