Kvälls-spa ;D

Gud va skön kväll det blev! Jag har jobbat som en gnu i 2 dagar eftersom min kollega varit sjuk och när jag kom hem så ringde grannen och frågade om jag ville komma över och bada bubbelpol.Det var jättemysigt!! Vi var fyra vänninor som satt och slappa i poolen och kom hem alldeles försent..Hela familjen har gått och lagt sig :D
Imorgon börjar jag inte förrän tolv så jag ska gå och träna innan jobbet och det behövs verkligen..hi,hi...

Min son kom hem från sin skolresa(Rom) igår och de hade haft det kanon. Jag är överlycklig att han är hemma igen eftersom jag var orolig för jordbävning men glad att jag lät han åka....

Nu är det bara en månad tills vi ska åka till Riga, vad snabbt tiden går! Ska bli kul :D

 Min son har fotat den kända fontänen i Rom, Kulturpoäng!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

Vad underbart skönt att kunna koppla av på det sättet med kompisar!! Skönt att M kom hem oskadd, nu kan du koppla av till nästa gång, "fniss" kram

2009-04-22 @ 09:39:54
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0