Kall Söndag!

Vad kallt det blev!  Igår sommar och sol och idag lite solglimtar men kallt!...Brr
Jag passade dock på att gå och träna lite och ska snart börja med en smaskig middag. Receptet har jag fått av min vän Mia. Vi kommer ha en lugn familjemiddag eftersom min stora son är lite trött idag efter att ha åkt tillsammans med Bajenfans till Borås för att se på fotbollsallsvenskans premiärmatch. Han är väldigt hes idag..hi,hi..
Jag fixade lite välkomnande påskliljor utanför dörren så att det blir lite vårstämning :D Jag älskar blommor!
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att middagen blev lyckad, enligt min familj så är det världens godaste pasta. Kram

2009-04-05 @ 20:47:46
Postat av: Lindis

Javisst är det härligt med blommor!

SV: Tack snälla för titten inne hos min blogg, det värmer oerhört att du orkade plita ner några rader nu när jag är så dyster.. ja, det får lösa sig på något sätt, hoppet står till läkaren kanske jag blir lugnare om jag får svar imorgon när jag ringer och ber om att kanske få ändra tid.. Kraaaaam, glad att du mår bättre!

2009-04-06 @ 21:19:08
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Lindis

SV: Klart jag inte tar illa upp och tack för ditt lycka till! kram

2009-04-06 @ 21:59:00
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0