Helgen slut igen...

Va fort helgerna går man hinner knappt med..Vi har haft en underbar helg med fint väder och goda vänner!
Imorgon börjar jag sent så jag ska försöka ta mig till gymmet innan jobbet och träna bort lite av all god mat som jag ätit ;D
Mina ben har fått lite sol eftersom jag mot alla odds satte på mig shorts..De som vill bli bländade av mina vita ben får väl stirra..hi,hi..
Ros som jag fick ta från min vän Mias blogg,TACK ;D Denna fina ros fick jag hämta från min vänninas blogg,Tack Mia!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag slet av mig brallorna jag med och fick "lite" färg på låren. Konstigt att inte smalbenen är mottagliga för solen. Kram

2009-04-27 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0