Äntligen helg!

Har precis dragit mig upp ur tv-soffan för att inte somna och kom på mig att jag inte hunnit skriva något nytt i bloggen..Fick en liten påminnelse av min goa vän att påsken faktiskt tagit slut så jag skämdes lite..tack för att du inte tröttnat att gå in och kolla ;D 
Jag har haft en hästvecka på jobbet  och varit helt slut i knoppen....Jag har eget företag och det är bara och bita ihop och jobba medans det finns jobb man vet aldrig vad som händer i framtiden( alla pratar ju om lågkonjunkturen).. men det blir tufft när vi haft otur att drabbas av sjukdomar så att de som jobbar får jobba för två..Vi får hålla tummarna att alla blivit immuna nu och håller sig friska för vi ska ju snart åka på konferans till Riga!! Välbehövligt avbrott!

Tur att jag har en sån underbar man som ställer upp och drar lasset hemma när jag inte finns där!!
Vi bestämde att vi tar en lugn hemmakväll bara vi och min lilla son(12år!) så att vi kan pusta ut och ta nya tag imorgon.
Min stora son M är i Rom på språkresa så det känns tomt här men han har det jättebra,fick precis ett sms :D

Imorgon ska vi städa,titta på  en fotbollscup och förhoppningsvis kunna grilla lite tillsammans med nyfunna vänner om vädret tillåter..Söndag är det städdag och jag är med i aktivitetskommitén  i föreningen så jag fixar med ärtsoppan och punschen! Brukar faktiskt vara ganska trevligt när alla kommer ut ur sina iden på våren och börjar prata..och fint blir det dessutom :D

 Ha en skön helg! Ska försöka bättra mig med skrivandet..hi,hi

Här kommer lite somriga bilder från mormors barndomshem som jag hoppas ska finnas kvar som mitt smultronställe!     

Jag älskar lugnet där med dalälven som glider fram och önskar att jag vann på Lotto så att jag har råd att ta hand om det!

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att du får vila upp dig snart i Riga.

Nu förstår jag att du vill behålla ditt smultronställe. Hade helt glömt bort vad fint det var.

Vi hann inte övningsköra idag heller,suck!!

Ha en bra kväll, o du känn dig inte stressad med bloggen, har man mycket att göra så har man. Sussa sött!!Kram

2009-04-18 @ 22:05:34
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0