SOLEN ÄR HÄR!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi haft sol i nästan 4 dagar på raken...är våren verkligen på väg?? Jag hoppas!! Nätterna är fortfarande kalla men på dagarna så droppar det som bara den.. Jag håller tummen att snön är på väg att försvinna..är så himla trött på den nu.. Vi har superlugnt på jobbet och det beror nog delvis på den(Trafikskola)..eftersom jag är delägare i företaget så är det inte positivt om det är fööör lugnt på jobbet,vi måste få igång verksamheten så fort som möjligt!..
Idag börjar jag sent så jag ska ta en tur till gymmet på morgonen..

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Visst är det härligt med sol:-)

Tyvärr har den visat sig lite här i skåne de senaste dagarna men snön har nästan smält bort helt.

Skönt att se gräs igen:-)



Vilken härlig solros!!!



Kramar

2010-03-10 @ 19:56:22
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Härligt med sol. Verksamheten kommer snart igång igen!!Tror folk använder sina pengar till att åka till solen, eller?? Kramar om

2010-03-10 @ 23:41:04
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0