Röjarhelg!

Vilken helg vi har haft!! Underbart väder trots att det var Valborgshelg ;D,träffat goa vänner och lyckats röja ut vårt förråd så att man nu kan gå in där!! Det är mycket kvar att göra men en bra bit på väg...Det blev två vändor till tippen med fulllastad bil...



Idag har vi dessutom varit och tittat på kusinen när hon spelade final i Innebandy tyvärr förlust men de kämpade på bra!

Jag håller nu på att ladda batterierna så att jag ska orka jobba själv nästan hela veckan. 
Min kollega ska på bröllop i Skottland ,häftigt! . Det var ett tag sen sist man själv  var på bröllop eftersom alla  vänner redan är gifta (eller nu skilda..)

Vi har fått nya grannar. De verkar trevliga,sköönt!  Man har varit orolig för vilka som ska flytta in!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att nya grannarna verkar vara trevliga. Jag har hållt på att sortera sopor idag oxå, fick väl i hop ett lastbilsflak eller nåt. Tröstlöst!! Hoppas du mår bra i ryggen !! Kram

2009-05-03 @ 21:41:03
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0