Äntligen!

Ni har kanske undrat varför jag inte skrivit på så länge?!..hi,hi.. Jag är inte så bra på att skriva annars heller i och för sig.. men nu har det varit extremt dåligt!!! Men äntligen så har jag efter många timmars slit i Telias kundtjänstkööööer ett bredband som fungerar och nu återstår "bara" att digitaltv:n också ska funka!!!! Får se hur lång tid det ska dröja?...

I helgen var jag i Riga på arbetskonferans..Vi hade jättekul fick skrattkramp av alla tokerier..hi,hi..
En kollega tog en dusch vid halv fem på natten (efter en krogvända) och lyckades fixa översvämning på hotellet! Det var inte bara hennes fel utan lite stopp i avloppet men blött blev det eftersom reaktionsförmågan nog inte var den bästa..Hotellpersonalen knacka på eftersom de ringt från det rummet under att det började läcka in vatten och jag kan se bilden framför mig när min kollega försöker få undan vattenmassorna..stackarn. Det blir ett cyklop i julklapp..Själv höll jag och min rumskompis på att fastna i en hiss den åkte bara up och ner gick inte att öppna dörrarna..man blir lite skraj efter ett tag men många skratt och panik att man inte ska kunna hålla sig...
Vi hann med lite seriösa saker som tex sightseeing också..








Kommentarer
Postat av: Mia

Fina bilder du tagit. Det verkar som om ni haft roligt, t.om jag började skratta åt era tokigheter. Kram

2009-05-27 @ 08:34:15
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0