Tisdag snart Onsdag..

Har precis kommit hem från en av våra grannar som oxå råkar vara en av våra bästa vänner :-)
Vi har suttit och planerat våra skidweekend! På torsdag åker vi till Hassela där vi ska tillbringa en härlig weekend i glada vänners lag. Eftersom jag själv undviker att åka skidor ska jag hoppas på fint väder så att jag kan sitta ute och njuta av solen(drömma kan man ju alltid..)Jag tar nog med "laptopen" så att jag kan läsa min väns blogg..hi,hi..blir en stor saknad annars. Vi ser oxå framemot att testa deras bastu och bubbelpool.. :) Imorgon slutar jag tidigare så att jag kan följa med på min sons info-möte i skolan angående kommande Italienresa. Tänka sig att min lilla son ska åka utomlands utan mig..känns väldigt konstigt men det är bara att inse faktum...Ha det bra!
 Hoppas det blir sol så att jag får njuta av vårsolen!  Här sitter jag och min härliga svägerska och väntar på kyparen som kommer med Gluwein när vi var i sälen förra året.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket lyx!! Åker inte heller skidor, men att sitta i solen, med en filt och ett glas vin ,det är riktig lyx det. Då kan man t.om stå ut med snö.Eller hur!!Ta med laptopen o kamera så jag får "följa"med Kram

2009-03-25 @ 08:20:23
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni kommit fram? Blir orolig o du inte hör av dig! Hoppas att ni har det bra. Kram

2009-03-26 @ 23:19:11
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Cia

Resan gick bra! Var lite stressigt igår när vi kom hit så jag hann inte meddela att vi kommit fram :)

2009-03-27 @ 10:08:02
URL: http://fummelmajas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0