Solig Onsdag

Våren är här!!!
Fåglarna kvittrar,solen skiner och snön börjar äntligen smälta bort,skööönt!
Jag är verkligen inte någon vinter människa även om jag föredrar snön mot gråtrist regnväder. Jag känner att solen gör att man får tillbaka lite energi igen och att man kommer ur sin vinterdvala :-)

Igår fyllde min yngsta son 12 år,vad tiden går fort! Tycker inte att det var länge sen man gick vårpromenader med barnvagn men det var det visst..hi,hi..Han fick sitt efterlängtade Wii i present och var överlycklig! På Lördag ska vi ha tårtkalas med släkten...

Kommentarer
Postat av: Mia

Coke!! Jag fattar vad du menar , hahaha.Vad söt han är Erik, läskigt vad tiden går fort.Kram

2009-03-18 @ 22:25:38
Postat av: Denise

Var inne o tjuvläste på din blogg. Alltid kul att läsa om andras liv.

2009-03-19 @ 14:01:37
Postat av: Mia

Afterwork låter kanon för mig. Trevlig helg!!

2009-03-20 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0