Sol ;D

Tänk vad lite sol gör med en...Idag har jag åkt fram och tillbaka till Eskilstuna och hälsat på min mamma som mår mycket bättre så hon får till och med komma hem från sjukhuset imorgon!!! Jippi :D
Innan dess kom vi hem från en 2 dagars kryssning till Tallin och efter sjukbesöket var jag på tårta hos barnens kusin som fyllde 16 år. Håller nu på att packa inför vår midsommarresa till Dalarna......fattar inte själv hur jag fortfarande är vaken men det är nog solen som jag fåt tacka för den extra energin..hi,hi..efter en veckas hällregn så behövdes det SOL!!!
Ha en skön midsommar på er för jag har nog inte möjlighet att skriva ngt på ett tag..(dålig täckning via mobila bredbandet ;D)
Sov gott!
  regnigt och kallt Tallin..brr  

 Gott med varm choklad och Irish coffee i kylan!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt!! Hoppas ni får en skön helg i Dalarna!!Fick din mamma komma hem?Kram

2009-06-17 @ 17:34:58
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas ni får en underbar midsommar där i Dalarna!Nu kan du koppla av lite. Hälsa och krama familjen, ser fram emot lite bilder från Dalarna!!Kram

2009-06-18 @ 09:24:13
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter jätteskönt att få stanna kvar i Dalarna. Ta vara på solen! Ja "suck" de har åkt till Borlänge tillsammans med ca. 40 andra kompisar och bor på campingen"suck igen" Jag vill inte höra, det är väl ett j-dra liv på den campingen, bara de kommer hem helskinnade så är jag glad."orolig"Ha en skön semester!Kram

2009-06-23 @ 08:46:49
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Grattis för det är väl Cia? En liten hälsning från Lillemor systerysters syster som numera bor i Halmstad

2009-06-29 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0