Hjälp! Svininfluensan är här...

Igår på väg till Ikea började jag känna mig lite snuvig..Började nysa i bilen som en tok,ögonenoch näsan rann som om man satt på en kran..Jag hade få en allergichock!! Mot vad har jag ingen aning?.. På Ikea stirrade folk som sjutton där jag gick runt med röööd näsa och snörvlade..Jag såg skräck i deras ögon och de trodde säkert att jag hade svininfluensan..
Det var hemskt jag gjorde säkert av med 50 servetter( från restaurangen)för att snyta näsan med..När vi väl kom hem kände jag mig helt matt och febrig..Jag tog tempen men icke då..Efter att ha tagit allergitablett så blev det bättre,tack och lov!!
Vi hittade iallafall en arbetslampa och kontorsstol till min stora son som tar studenten i vår..Tänkte att han skulle plugga ordentligt..hi,hi..Vi fick oxå tips om förvaringsmöjligheter så att vi ska kunna fixa lite här hemma och inträdesbiljetten till Ikea blev som vanligt över 1000:- !

Kommentarer
Postat av: sannof

Hu så trist sådana alergiatacker är inte kul näsdropp kan man ju inte göra så mycket åt... hoppas du får en bra dag..=)

Postat av: Mia

Det kanske var Ikea du var allergisk mot =)Kul att förnya lite hemma, det är DYRT att åka dit.

Ha en riktigt bra dag!!Kram

2009-08-19 @ 09:33:59
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Fenixmona

Så sant! Det brukar vara priset för att gå in och vända...hehehe...Kramiz

Postat av: Åsa

Ikea är aldrig fel! Med eller utan snuva! ;)

2009-08-19 @ 20:36:00
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0