Härlig fredag!!!

Gud vilken härlig dag! Ledig och sol ;D
Jag har precis varit ute och gått en lång promenad i över 1,5 timme mycket för att vara mig...Underbart att se alla vårblommor och höra fågelkvitter man känner att energin kommer tillbaka i den utarbetade kroppen! Innan dess gjorde jag i och för sig trista saker som att betala alla räkningar och plocka undan i huset. Jag har som sagt arbetat för två ett tag och det märks på högarna här hemma. jag tog oxå en liten sovmorgon eftersom det blev lite sent igår. Vi hade vårstämma i samfälligheten med efterföljande traditionell kvarters-Pub..Jag är med i aktiviteskommitén och blev den som fick stänga när puben var slut eftersom jag är ledig idag.
Jag ska ta en dusch och sen fika med min svägerska innan jag ska hämta min kära man så att vi kan åka och handla mat till helgen. Jag måste få bärhjälp det brukar ju bli några kassar att släpa på..

HA EN HÄRLIG DAG!


Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att vara ledig en sån här dag!!

Så ni ska oxå grolla o njuta av fredagskvällen i lugn o ro!! Härligt!! Hälsa familjen!Kram

2009-04-24 @ 17:00:50
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0