Glad Påsk!

Kan det bli bättre?
Härligt väder och härliga vänner!
I Torsdags var jag på After Work med en av mina bästa vänner och faktiskt den enda som jag umgås med från skoltiden..Hon är helt underbar. Även fast vi inte träffas så ofta så känns det som om det var igår. .
Vi träffades redan vid halv fyra och strosade runt i affärer,åt en härlig middag och några glas vitt slank oxå ner under kvällens gång..Det är så skönt för det känns så lättsamt att umgås med varann och det blir alltid mycket skratt.. Jättetrevligt!
Vi måste göra om det igen..snart..Men vi ska försöka få ihop en grillkväll tillsammans med resten av familjemedlemmarna oxå och det är ju inte så himla lätt... Jag ska lägga ut någon bild från kvällen men jag måste få lite teknisk hjälp först..hi,hi..
Igår var vi hos min svåger och svägerska och åt alldeles för mycket av en underbart god middag. De hade gjort en barbeque fest. Där fanns allt!  Revbensjäll,kebabspett,hamburgare,korv,majskolvar,sallad,sparris,tzatsiki...osv..och innan det en advokado med underbar skagenröra och en massa räkor..Jag åt för mycket och drack vin och Irish Coffe så vi rullade hem vid midnatt..Tack ska ni ha för en underbar kväll!
Idag pallrade jag mig upp tidigt för att hinna göra en påsktårta som jag ska ta med ikväll när vi ska över till vänner på påskmiddag. Det blir en sån där mastig chokladtårta med mousse som man blir mätt av att bara titta!
Underbart väder så jag tänkte ta tidningen och kaffekoppen och sätta mig ute på verandan och njuta av vårsolen. Det gäller att passa på! Hoppas ni alla får en underbar påskhelg!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack snälla du för snälla ord och en rolig kväll!!!

Vilken underbar grillfest, mmmmm.

Hoppas ni får en jättebra påskafton.Kramar Mia&Johan

2009-04-11 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0