Äntligen!

Jag kan gå igen efter att min fot opererats..Gick barfota för några veckor sen och lyckade få glasbitar i foten..
De åkte in i trampdynan så det gick inte att ta bort på akuten utan jag fick vänta ett par dar på operation..
Ni skulle ha sett mig..ha,ha..Jag var nog en rolig syn när jag hasade runt på hälen..TIPS! inget som jag rekommenderar för de som har ont i ryggen. Efter operationen så svällde benet upp så jag fick ändra mycket på mina planer..Uppsvullet ben efter operationen...
men nu äntligen är jag okej igen...

Jag ser framemot att ta sköna promenader i skogen och hitta svamp!! Vi var på snabbvisit i Dalarna i helgen och hittade lite kantareller ...mumsigt..Min man hann även måla lite.. ;)





OBS! Jag har även drömt mardrömmar efter att min morbror vis kort på deras korsspindel som bor utanför köks fönstret.. De har tagit kort när den precis tagit en fluga i nätet!! Uschiamej vad läskig den ser ut..
Jag måste få visa upp den..


De har en grym kamera och den är ju lite förstorad men ändå..ni ser ju flugan som den håller på att linda in i spindelväv...!!!

Idag börjar jag sent så jag ska iväg och träna och ta en härlig promenad..Det är så skönt när man får på sig ett par skor igen och kan gå!!!


Kram på er och ha en bra dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Men Hallå!! har du skrivit ett inlägg??;D

Vilken j-kla spindel du visar. Döda den!! Det hade jag.... bett Johan gjort på en gång.Otur med foten, men hoppas du mår bättre nu!!Kram

2010-08-29 @ 00:09:30
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Saknar dig också gumman!! I helgen är vi upptagna men sen. Vi hörs på telefonen!!Ok;) Pusss

2010-09-07 @ 19:59:29
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Japp vi kan ses på lördag=D Vi hörs via tfn och bestämmer tid o ev. om vi ska boka bord någon stans=D Kram

2010-09-20 @ 22:18:50
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0