Jag är inte sjuk än...

Tuff vecka blir det! Började måndagen med att gå till tandläkaren...väntade mig en liten utskällning eftersom jag inte varit hos honom på ett par år...men han var såå snäll. Dock får jag komma tillbaka och laga två hål(suck) samt att vi bestämt oss för att dra ut den eländiga tanden som jag fick uppsöka  tandvårdsakuten för i somras pga tandvärk..Han sa att han nog kunde rädda tanden men det är mycket jobb och ingen garanti att den blir helt bra..Bara att inse att man slarvat  med sin stackars tand längst bak..fy..Jag propagerar nu lite extra för mina barn att de måste vara noga med tandborstningen..


När jag sen kom till jobbet så hann jag knappt komma dit förrän min kollega kände sig risig..feber och gick hem..Hon tror inte att det är svininfluensan men man vet ju inte eftersom en annan kollega är drabbad sen i torsdags..Inte nog med detta så kom jag på att det var den sista dagen i månaden samt på hela räkenskapsåret...Så det blev en massa extrajobb..Avslut,inventering osv..Var hemma klockan halv nio på kvällen..Idag ska jag jobba från halv 9-18 samt toppa det med styrelsemöte på kvällen..Vill någon byta?

Hoppas ni får en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: sannof

Nä tack det lät som en lång och tuff arbetsdag.. lika med min tand har en visdomstand längstbak nere som dom lagat och det va krångligt med både bedövning och att gapa.. Sv gagnef åkte vi förbi i lördags när vi var på cup i Insjön... är det gröntuv ni har stugan..Eller på andra sidan älven.. så att säja..?Fint i Gagnef.. Ha en fin tisdag på dej

Postat av: Mia

Fy vilka arbetsdagar du har. Hinner du andas? =)

Får hoppas att inte alla blir sjuka i svininfluensan.Man känner sig ju faktiskt lite orolig. Kram



2009-09-01 @ 08:25:56
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du håller dig frisk fortfarande. Kram

2009-09-03 @ 18:23:19
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0