Fästingbiten....

Helgen har varit helt okej men tiden går alldeles för fort och nu är det plötsligt måndag igen...
Började måndagen med väcka barnen..kan ibland vara nog så svårt och särskilt på måndagar av någon anledning...
När jag blev själv bestämde jag mig för att gå och träna...jag måste bli bättre på det pga ryggen!
När jag kört träningspasset så undrade jag vad som satt fast i knävecket...jo det var en äcklig fästing.
Jag hatar fästingar!!! Ringde en väninna och fick hjälp med att ta bort den..SKÖÖÖÖNT! Håller tummen att jag ska slippa Borrelia den här gången.
Hoppas ni alla haft en bra helg och måndag....SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Vadå den här gången?Har du haft borrelia tidigare. Jag har oxå plockat en fästing på mig själv i somras. den satt djupt inne i naveln. Jävulens avkommor.Godnatt!Kram

2009-09-14 @ 23:26:10
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: sannof

Usch ja fästingar är för äckliga... Hoppas du klarar dej.. ha en bra dag..

Postat av: sannof

Goonsdag på dej =)

Postat av: Sussi

Fy så äckliga dom är!! Vilken tur att du fick hjälp att ta bort den!

Håller tummarna för att du ska slippa borelia..



Ha det så bra

Kramisar

2009-09-20 @ 21:53:49
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0