Falskt alarm!

Jag mår bra! Fortfarande stel i kroppen men ganska pigg så det var nog bara så att jag var utarbetad i förra veckan och därför så himla trött!!!  Man blir ju lite smånojjig när alla runt om en blir dundersjuka i influensasymptom...men än så länge verkar jag ha klarat mig.
Vi har haft en underbar helg med goa vänner som "vågade" komma och hälsa på!
Min väninna gjorde en jättefin blomsterdekoration som jag har på bordet...jag önskar att jag också hade sk gröna fingrar..





De enda blommarna jag verkar klara av är orchidéer för de behöver inte vattnas så ofta...

   


Obs! Får inte glömma att jag innan jobbet ska på mammografi...Bra att man kollar upp men fan vad ont det gör..tror alltid att brösten ska spricka. Hur gör de med de som har inplantat tro?

Ha en sköön kväll!

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Öva inför mammografin=) Lägg ena tutten innanför kylskåpsdörren och be H smälla igen dörren"skrattar"

Nä seriöst, jag gjorde mammografin förra året. Då talade jag om hur nervös jag var och vad ont jag hade hört att det gjorde. Och vet du, hon var jätteförsiktig. Det kändes men det gjorde inte ont!!Skönt att du inte fått svininfluensan!!Fina kort.Kram

2009-09-06 @ 22:28:36
URL: http://systerystrsdagbok.blogg.se/
Postat av: sannof

Oj vilken fin..=)

Postat av: Sussi

Tycker du orchideér är lätta?? Jag har lyckats tagit livet av min i alla fall hihi

Undrar om jag kanske vattnade den för mycket?



Skönt att du inte fått influensan och jag håller mina tummar för att du ska få slippa



Ha en mysig måndag

2009-09-07 @ 08:36:06
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0