Duktig!

Idag känner jag mig faktiskt duktig!! Hann med allt jag hade tänkt göra på jobbet,storhandla samt iväg och träna..bra eller hur? Då var det bara tvätt och städning och en massa saker till jag inte hann men man ska vara glad för det lilla;D
Sen jag fick diskbråck har jag lärt mig leva i ett annat tempo,det tog lång tid och med väldig frustration över allt jag inte kunde eller hann göra. Min stackars familj överöstes med tjat över allt som inte gjorts som jag tidigare klarat av..att de stod ut? Jag har lärt mig att tänka på ett annat sätt och se saker med andra ögon..vet egentligen inte om det är bra eller dåligt men jag mår bättre och känner inte samma stress längre!!! Jag tänker  bara på alla de saker jag faktiskt hunnit med!..Många tycker säkert att vi har stökigt hemma hos oss och jag tänker att vill folk komma så är de hjärtligt välkomna men de får ha överseende om det ligger saker på golvet..hi,hi..Det är det värsta för mig..golvet..Min man köpte en griptång när jag tjatade för mycket om att alla ska plocka upp efter sig så att jag själv skulle kunna ta upp saker från golvet igen..(inget medlidande här inte?!) Så länge man gör så gott man kan är jag nöjd...
Ha en bra natt! Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: sannof

Bra jobbat... man ska vara nöjd med det man kan och hinner mä.. man måste njuta lite av livet oxå.. kram på dej =)

Postat av: Mia systeryster

Rätt tänkt, man ska vara glad över det man faktiskt har hunnit. Tyckte det var roligt gjort av Hasse att köpa en griptång till dig=D

Ha en riktigt skön fredag!!Kram

2009-10-09 @ 10:58:20
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0