Stämmer det?

Hittade lite roligt om "hundar" . Ni som är hundägare, stämmer detta?..

Hundvisdom

  • De följer efter dig med öppen mun och tungan hängande utanför.
  • De lyder bara enkla kommandon.
  • Deras behov är enkla och förutsägbara.
  • De gnäller när de inte får som de vill.
  • De behöver alltid något i munnen.
  • De kliar sig ofta och dregglar med ojämna mellanrum.
  • De för oväsen och luktar illa då och då.
  • De behöver dresseras.
  • Det syns i hemmet när man man har haft dem en längre tid.
  • De är primitiva och bråkiga, speciellt när de är tillsammans med andra.

Kort sagt: De är små män i lurviga förpackningar. ;D



Idag har jag haft en bra dag! Kom hem redan vid sex så vi hann fixa lite ärenden innan de stängde affärerna i centrum..Vi köpte en present till vänner som vi ska på inflyttningsfest hos på Lördag,hämtade paket på posten och handlade mjölk. (Jag tycker att jag jämt handlar mjölk..) Igår hade jag en stressig dag på jobbet som alltid på måndagar och jag var dessutom ensam på kontoret. Var inte hemma förrän nio på kvällen och var helt slut...Plötsligt när det var som mest att göra så ringer min mobiltelefon och jag mot alla odds hann svara. det var från Spinecenter och de sa att det blivit ett återbud så att jag kunde få operera mig redan nästa vecka..Jag blev chockad..hade inte räknat med det nu..det snurra tankar i mitt huvud. Hur ska jag göra?..Till slut tänkte jag att jag nog vill vänta till efter sommaren eftersom det trots allt innebär att jag inte kommer kunna sitta på sex veckor! Jag vill ta reda på lite mer om eventuella komplikationer som kan uppstå innan jag tar steget...Hoppas att jag inte ångrar mig nu..Känner mig lika förvirrad som när jag ser denna bild. Hur många svarta prickar ser ni?
 Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha, sista punkten stämmer inte på hundarna, men...

Vilket svårt beslut, endast du kan avgöra. Är det steloperering? Kramar

2009-05-06 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0