Melodifestival semifinal!

Efter en lååång dag på jobbet bänkade jag mig framför Tv:n för att somna till semifinalen i melodifestivalen.
Heja Norden! Finland,Sverige och Island gick till final..Tur för då kan vi rösta på varandra som alla grannländer gör...hi,hi..Jag verkar ha tappat stinget. Jag tyckte att Schweiz var bra och de gick tyvärr inte vidare..,Imorgon börjar jag inte förrän 12,skööönt..jag ska försöka gå och träna innan. Gett mig sjutton på att försöka slippa ta operation ett tag till...Glad att jag har så goa vänner som ställer upp för mig...Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Somnade du i soffan? Jag missade oxå semifinalen!Bra att du tvingar dig själv till att träna! Kram

2009-05-13 @ 14:37:16
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0