Helgen slut igen..

Vart tar tiden vägen?..Den bara flyger iväg!
Jag har inte skrivit så mycket för jag har inte hunnit samt att vi bytt internetleverantör och det är helt kasst.
Allt går jättesegt och vi blir utloggade hela tiden. Jag vet inte hur många gånger  och hur länge jag har suttit i felanmälans kö..Suck!
 Vi hade det bra förrut men fick erbjudande från Telia om att ha allt hos dem,bredband,telefoni och digitaltv och vi vi gick på den niten eftersom det skulle bli billigare för oss. Men vad spelar det för roll om det inte funkar :(

Helgen har varit bra! Underbart väder och umgåtts med goa vänner ;D
Jag har till och med hunnit rensa ogräs ifrån rabatterna....mycket var det..

Tänk att på fredag ska vi åka till Riga! Ska bli roligt men vi måste upp tidigt planet går vid åtta från skavsta så jag ska hämta upp arbetskompisar på vägen med start på Lidingö klockan  halv sex.

Tänker på mina vänner Mia och Tove som är halvnorska,vilken härlig dag de måste haft?! Både nationaldag samt vinst i Eurovisions melodifestivalen! Jag tycker att det är trist att inte vi också firar vår nationaldag med tjo och tjim!!!

Hoppas det blir en härlig vecka och att det snabbt blir helg igen och det blir det ju..Jobbar bara 3 dagar och på onsdag ska jag göra mig fiiin hos frissan.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åker ni redan på fredag? Vad härligt. Jag har inte firat norges nationaldag=( Jag kryssade för de rätta orden i listan om du tittar:) Jag ska till frissan imorgon! Kram

2009-05-17 @ 23:24:35
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0