Avslutningspicnic

Idag slutade jag lite tidigare för att hinna vara med på min sons avslutningsfest...Några hade fixat lite roliga aktiviteter så att vi alla kunde samlas innan de nu ska splittras och börja olika klasser till hösten...Visst är detta konstigt?...Det har varit toppenväder hela dagen men när det väl var dags så blåste det upp och började regna. Som tur var hade de hyrt det s.k hönshuset på Karbygård så att vi kunde sitta inne och äta..
Alla hade med sig egen picnic så det fick bli att åka och köpa färdigt på vägen hem..Kycklinglår med grekisk sallad och lite potatissallad smarrigt värre..Sen bjöds det på fika och hembakade kladdkakor, mums!...
Lite besviken på att jag inte vann tipsrundan men det brukar jag inte göra för det brukar alltid vara utslagningsfråga med som är omöjlig att svar på.. Idag var det hur många ärtor i burken..hi,hi..jag brukar ha fel på en del frågor innan dess också men det är bra att kunna skylla på nåt.eller?
Imorgon hejar vi på Barca i champions league- finalen och jag håller tummen för min vän J:s blodtryck..
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

När du väl bloggar så bloggar du ordentligt =)

2 inlägg på raken!!!Onödigt att splittra en klass!!Får Erik med sig sina kompisar?Kram

2009-05-27 @ 08:35:53
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0