Tisdag

Idag har jag jobbat hela dagen med bokföring..Jag tycker inte att det är så roligt med alla papper men har man eget företag så är det bara att bita ihop om man vill ha koll på läget..Jag fick positiva nyheter angående min syster som blev inlagd på sjukhus för en tid sen. Hon har fått komma hem idag 47kg lättare!..Inte konstigt att hon blev akut sjuk med så mycket extra vikt(mest vätska) att bära på. Hon har en lång väg att framför sig för att må ännu bättre men en god bit på väg :) SKÖÖNT!  Jag ska ringa och gratta henne på födelsedagen imorgon,hon fyller 45år..Imorgon börjar jag inte förrän 12 så jag tänkte träna lite innan, sen har vi handledarkurs på kvällen så jag jobbar till ca halv åtta..Torsdag jobbar jag till 15 och fredag ska vi äntligen riva vår receptionsdisk på jobbet!! Den är inte ergonomisk och trolig orsak till min dåliga rygg så jag ska verkligen inte sörja och på måndag kommer de och monterar upp en ny disk!! Jippi!
Hoppas min vän Mia kryar på sig. ha det bra sov gott!!
 Jag i min rosa pyjamas med nallar på i korridoren på hotell Hehrne i Vänersborg när vi var på spaweekend! Skrämde nog bort alla gäster..hi,hi..P.S Hade nog tagit "något" glas vin innan :)..D:S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skämtar du !!47 kg? Det är ju inte klokt.

Vilken skön stil du har. Jag har en liknande pyjamas själv haha. Min lille syrra fyller oxå år i morgon .Jag börjar känna mig bättre, men jag får alltid sån hemsk hosta som håller i sig i 100 dgr typ.Kram

2009-03-04 @ 20:07:06
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0