Imorgon är det 1:a April!

Tänker på att det är 1:a April imorgon och jag ska göra allt för att inte bli lurad! :)
Idag har jag haft en lååång dag på jobbet och inte hunnit varit ute och njutit av det fina vädret...Lagom när jag slutade för dagen så började det att regna,typiskt!!...
Min rygg protesterar fortfarande efter bilresan och de dåliga sängarna i stugan när vi var på skidsemester men trevligt hade vi så det var det värt!! Imorgon ska jag träffa min sjukgymnast så vi får väl se vad domen blir..hi,hi..Jag pratade med en kompis och vi bestämde att vi äntligen skulle försöka ses nästa vecka på en s.k afterwork. Mysigt! :)
Imorgon blir det nya tag på jobbet vi har massor att göra och det är dessutom ny månad och det blir då extra mycket bokföring och löner som ska fixas..Jag ser framemot att det nu blir ljusare tider och förhoppningsvis så håller vädret i sig så att det blir Vår! Ha en skön kväll!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan på tisdag!!! Vilken mysig bild, nu längtar an efter sommaren ännu mer!!Kram

2009-03-31 @ 22:15:15
Postat av: Mia

Skönt att det gick bra hos sjukgymnasten. Fan att du inte gick på mitt skämt, haha. Har inte lyckas lura nån!! Första året faktiskt. Kram

2009-04-01 @ 23:17:43
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0