Händelserik helg!

Ett tag sen jag skrev något i bloggen men det har varit full fart så jag har verkligen inte hunnit. har haft fullt upp med facebooken :)Har precis kommit hem från födelsedagsfirande av en väns nioåriga son. Jättetrevligt! Vi tittade på melodifestivalen och sen körde vi singstar. Jag förlorar alltid i det är inte ett uns musikalisk. Tidigare på dagen var vi både Kista och Solna centrum för att försöka hitta ett par skor åt min sjuttonåriga son. Vi gick bet :( Jakten fortsätter. Imorgon ska vi till Haninge och hälsa på goda vänner. Det blir säkert tårta där också eftersom deras yngsta kille fyller 14 samt att vi ska fira deras sjuttonåring som fyllde får två veckor sen. I torsdag var jag hemma hos en kompis på afterwork så det var tur att jag var ledig på fredagen:)Vi hade trevligt med vin och tapas..I fredags var jag ute med jobbet. Först åt vi på Shamrock och sen drack öl på Engelen och lyssna på liveband. En av jobbarkompisarna spelade trummor i bandet.Han var skitduktig!!!! Bandet var jättebra och vi hade en supertrevlig kväll!!! Läste på min väns blogg att de kommit hemfrån N.Y och resan hade gått bra.SKÖÖNT! Man är alltid lite orolig när vänner är på resande fot . De verkar iallafall ha haft en jättemysig semester. Nu ska jag gå och sova.KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man ha så mycket kul som du har det?? Avundsjuk!!I morgon börjar jag att jobba,Känner inte för det- Är förkyld!!

2009-03-02 @ 22:41:19
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0