Godmorgon!

Nu är det Måndag igen ! Tiden bara rusar iväg...Igår hade vi något av en slappardag eftersom vi var slut efter allt som vi gjorde de andra dagarna..Idag kommer det bli en intensiv dag på jobbet. Måndag samt kurstart är ingen lyckad kombination men ibland har man inget val ifall verksamheten ska fungera..
 Idag innan jobbet ska jag dessutom på motionskoll..känns inte så bra eftersom jag slarvat lite med det pga ryggont ,brist på tid (samt varit lat...suck..) Jag måste bättra mig på den punkten så jag inte är tillbaka på noll igen! Bara för ett år sen klarade jag ju ingenting och jag vill inte komma dit igen. Det finns roligare och viktigare saker att göra en att titta på testbilden på TV!          

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken rivstart på veckan . Hoppas det går bra för dig på motionskollen. Kram

2009-03-16 @ 08:39:59
Postat av: Mia

Hälsa E o gratta så mycket!! Kram Mia

(Det är väldigt kul att läsa dina inlägg oxå, hur gick det på motionskollen?)

2009-03-17 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0