Biotips!

Ikväll var jag och en kompis på Bio och såg "Män som hatar kvinnor",jättebra!  Jag sträckläste böckerna för något år sen och jag blev inte besviken på filmen..Det var lite impulsartat att gå just ikväll vi hade pratat lite löst om det eftersom jag slutade tidigt idag. När när hon sen ringde och frågade så hade jag fullt upp och visste inte om vi skulle hinna gå.. men det gjorde vi som tur var :). Idag var det kul på jobbet trots all röra men vi börjar se en ljusning på tillvaron..sköönt!
 Nu har vi vinter igen medans jag längtar till sommaren!!..( Då är man ju mindre insnöad än vanligt )  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har hör att den filmen ska vara bra, har inte läst böckerna.Kul att gå på bio mitt i veckan så där. Är seg idag , drack vin hemma hos syrran igår.kram

2009-03-11 @ 07:55:33
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror oxå att de vill att man bryr sig, men våra ungar tycker verkligen att vi ringer lite för ofta.haha men det struntar jag i, jag är alltid så j-kla orolig av mig. Kram Mia ( självklart ska vi ha en spa kväll med bastu, kanske rulla oss nakna i snön! "fniss"

2009-03-13 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0