Sol idag oxå ;D

Sol två dagar i rad, Jippi!
Jag känner mig genast mycket gladare och har inte alls lika ont i kroppen som för några dagar sen...Jag är väldigt väderkänslig..Nu har jag för andra gången skjutit på min kallelse till operation. Jag har kommit fram till att jag inte vill göra det på sommaren då jag vill njuta av värmen och vara fri som en fågel. Jag sa att jag har önskemål om att göra det i December för då kan jag grotta in mig i huset med en varm brasa och en bra bok..Vi har som lugnast då på jobbet så då sätter jag ingen på pottan heller utan snarare positivt att vi kan sysselsätta vår personal.  Förhoppningsvis kanske jag inte behöver operera mig om min ryggträning ger resultat. Jag har ju ett halvår till på mig nu  att visa resultat,håll tummarna! En operation är ett ingrepp och det finns alltid risker som jag är beredd att ta om jag inte blir bättre...men finns det hopp att slippa så är inte jag den som gråter.
 
Igår efter tårtkalaset så bestämde jag och en väninna att vi skulle ta en "liten" prommis. Det slutade med att vi tog en genväg och gick lite vilse..Vi var borta i över 1,5 timme och gick säkert en mil! Min underbara man hade blivit orolig och försökt ringa på mobilen men den låg ju kvar hemma. Positivt var att vi fick lite extra motion och frisk luft men det blev lite stressigt att fixa middag på kvällen för alla var jättehungriga....

På fredag har mina härliga grabbar skolavslutning. Jag ska följa med tolvåringen och sen får han följa mig till jobbet. Jag jobbar til halv 2 så ska vi göra något kul efteråt.Jag har sen två veckors semester!!!  På Lördag ska jag till en arbetskamrat på silllunch. Han har en underbar kolonistuga i Bromma..ser ut som en villa i miniatyr. På Söndag firar vi bröllopsdag med att åka hela familjen till Tallin.
Vi ska åka med vänner som oxå har bröllopsdag samma dag! Vi ska åka med en ny båt,det är en 40-timmars kryssning med ett stopp på 7 timmar i Tallin så det blir en snabbvisit...Kul att den stora grabben följer med. Har lovat att vi ska ta med öronproppar till barnen så att de ska kunna sova i samma hytt som oss(vi snarkar..)

Ha en skön Måndag!



Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du ut och resa igen??? "avis" Hoppas ni får en jättemysig resa!!! Hoppas du slipper operation, du får träna under sommaren! Kram

2009-06-08 @ 09:16:38
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sov gott du med.Såg att du sms:at. Vi får höras i morgon.Kram

2009-06-09 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0